zaterdag 23 augustus 2008

Fielding again





ma
chi
na
flora


Just beginning to scratch the surface, and already a whole plethora of associations are unearthed... more soon, maybe check gruzemayer's main site for the moment...
in the meantime some thoughts...

September is juist begonnen, de zomer sluit, de wei ligt winderig maar nog steeds groen.
Mijn constructie heeft het niet gehaald, alles ligt plat. Het was te verwachten, want echt doordacht of systematisch ben ik niet te werk gegaan, het was eerder een “scavenger” aanpak – zo als ik mij voorstel een holbewoner zonder hol te werk zou gaan, zonder wetenschappelijke of culturele bagage... maar het was eerder een tijdverdrijf van een gepensioneerde boyscout of een ijlende monnik zoals Hyronimus Bosch hem voorstelde, zij kop brekend in de waan der dingen.
Bon, terug afbreken dus, en nu een beetje degelijk, want de speeltijd is voorbij. Tile heeft een pad geslagen naar het achterhuis, daar zal ik heel wat materiaal vinden... hij heeft ook met zijn eurorent-skoda een fundament voor de barrière van Goele gemaakt en een put gegraven op weg naar mijn constructie... dus de dingen gaan nu wat vooruit... gedaan de vrijblijvende bezoeken en impressie-verzameling ... nu moet het vorm aan nemen. Toch heb ik genoten van de uurtjes dat ik alleen dwaalde in de wei, en in mijn hoofd zijn een hele boel associaties opgeborreld die al dan niet van toepassing zijn.

Geen opmerkingen: